هشتمین فرزند مادر کهگیلویه و بویراحمدی در آمبولانس به دنیا آمد.

 رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: با حضور به موقع و توان علمی و عملیاتی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ هشتمین فرزند مادر ۳۸ ساله اهل منطقه دور دست زیلایی در آمبولانس فوریت‌های پزشکی استان به دنیا آمد.
 
محمد امین نیکویی نژاد افزود: در آخرین روز تابستان بدنبال تماس همراهان مادرباردار با مرکز ارتباطات اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از منطقه پوله زیلایی با شکایت درد‌های شکمی این مادر باردار، بلافاصله کارشناس تریاژ تلفنی مرکز ارتباطات، ضمن راهنمایی بیمار و همراهان، در کمترین زمان ممکن نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان را به محل اعزام کرد.
 
وی بیان کرد: کارشناسان اورژانس پس از حضور بر بالین بیمار با معاینه وضعیت بالینی او، متوجه زایمان قریب الوقوع مادر باردار می‌شوند.
 
نیکویی نژاد تصریح کرد: در مسیر انتقال به مرکز درمانی با توجه به وضعیت آناتومیکی نوزادان حین زایمان، مبنی بر وضعیت نوزاد با وضعیت پا (زایمان بریچ)، مدیریت مادر باردار انجام شد و کارشناسان اورژانس با مهارت و توانایی مثال زدنی خود نوزاد را در آمبولانس اورژانس۱۱۵ بدنیا آورده و جان مادر و نوزاد را نجات می‌دهند.
 
وی تصریح کرد: مادر و نوزاد دختر بعد از خدمات بدو زایمان و تولد، با مراقبت‌های پیش بیمارستانی و وضعیت پایدار به بیمارستان شهدای لردگان انتقال یافتند و تحت نظر هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.