فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: دانش آموزان باید در سنگر علم و دانش برای پیشرفت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

زنگ مهر، ایثار و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه شاهد دهلران نواخته شد.

امام جمعه دهلران با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

حجت الاسلام سید محسن موسوی بر نگاه اسلام بطور ویژه به علم و دانش اشاره وافزود: دانش آموزان باید در سنگر علم و دانش برای پیشرفت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند و در کنار تعلیم و تربیت و زندگی به معنویت، اعتقادات و دین توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا یکی از کشور‌های پیشرفته در همه عرصه‌ها و یویژه علم و دانش و فناوری‌های نوین می‌باشد.

لطیف صادقی با اشاره به نگاه مردم سالاری دینی افزود: در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل هستیم که قطعاً پیام نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا مخابره خواهد کرد..

وی بر ضرورت فراگیری علم و دانش تاکید کرد و افزود: باید با دقت مراقب آسیب‌های فضای مجازی باشید و بدانید که شما سرمایه این مملکت هستید و قدر خودتان را بدانید.

صادقی اظهار کرد:۱۳ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در شهرستان راهی کلاس درس می‌شوند و یکهزار و ۵۴۰ فرهنگی کار تعلیم و تربیت در سال جدید را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.