شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از نیمه کاره ماندن امور فارالتحصیلی دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ به دلیل واریز نشدن هزینه خدمات به حساب دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ورودی ۱۳۹۹ و فارغ التحصیلان امسال با ارسال پیامی مشکل خود را مطرح کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند. به گفته شهروند خبرنگار ما ماجرا از این قرار است که آموزش و پرورش از فیش حقوق دانشجویان مبلغی را به عنوان خدماتی (خوابگاه یا غذا) که دانشگاه به آنها ارائه داده است کسر می‌کرد و به حساب دانشگاه فرهنگیان واریز می‌کرد، اما حدود یک الی دو ماه از فیش حقوق دانشجویان کسر شده، اما به حساب دانشگاه فرهنگیان واریز نشده است همین امر موجب شده تا در انجام امور فارغ التحصیلی با مشکل مواجه شوند.

به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ ما دانشجویان فرهنگیان ورودی ۱۳۹۹ و فارغ التحصیلان امسال هستیم بنده خودم در دانشگاه فرهنگیان شهر قم تحصیل کرده ام اما این مشکلی را که می‌گویم فقط مربوط به یک دانشگاه نیست دانشگاه‌های فرهنگیان شهر‌های دیگر نیز این مشکل به وجود آمده است. 
ما الان برای انام امور فارغ التحصیلی به مشکل خورده ایم، زیرا آموزش و پرورش که مبلغی را برای خدماتی مانند خوابگاه یا غذا از فیش حقوق دانشجویان کسر می‌کرد به حساب دانشگاه فرهنگیان واریز می‌کرد، اما حدود یک الی دوماه واریز نشده است همین موضوع کوچک موجب شده تا ما نتوانیم مراحل فارغ التحصیلی خودمان را انجام دهیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار