شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکل تبدیل وضعیت نیرو‌های خرید خدمات آموزش و پرورش را روایت کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

تعدادی از معلم‌ها به عنوان نیرو‌های خرید خدمات در آموزش و پرورش خدمت رسانی کردند، اما تاکنون هیچ اقدامی جهت تبدیل وضعیت آنها نشده است. به گفته شهروند خبرنگار ما اغلب این معلم‌ها حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت دارند به همین جهت با ارسال پیام به شرح وضعیت معلم‌های خرید خدمات پرداخت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خدمت شما؛ ما نیرو‌های جهادی خرید خدمات آموزش و پرورش امنیت شغلی نداریم و هر سال نگران و دلواپس برای اینکه آیا سال دیگه ما را برای ادامه کار دعوت می‌کنند یا نه الان ۱۰ سال است که به شکل نیروی خرید خدمات در آموزش و پرورش با جون و دل در بدترین و دور افتاده‌ترین روستا‌های صعب العبور با کمترین حقوق و مزایا رفتیم و تدریس کردیم ۱۰ سال کم نیست به امید اینکه ما هم استخدام شویم؛ ولی ما باید آزمون استخدامی بدهیم آن هم آزمونی سراسری که چندین هزار شرکت کننده دارد و ما در مدرسه بودیم نصف روز  و چه بسا بیشتر با رفت و آمد‌های دو ساعته که زمان زیادی از ما می‌گرفت؛ انتظار دارند قبول شویم بخدا این درست نیست ما را بفرستید دانشگاه فرهنگیان آنجا صلاحیت ما را بسنجند؛ خواهش میکنم مشکل را پیگیری کنید  تا پس از ۱۰ سال تعیین تکلیف شویم و امنیت شغلی پیدا کنیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار