فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: جنایتکار و سفاک صهیونیستی به رهبری آمریکای این روزها در منطقه انجام می‌دهد دل هر آزاده‌ای را به درد می آورد و ما این جنایات را محکوم میکنیم.

سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان سپاه در دوران دفاع مقدس  در اولین روز از هفته دفاع مقدس در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس زمانی برای دفاع از انقلاب جان خود را کف دست گذاشتند و حالا نیز برای شناخت نسل جوان و نوجوان از آن دروان «جهاد تبیین» می کنند.

او افزود: از ظرفیت طرح شهید سلیمانی برای تربیت بسیجیان استفاده می‌شود که ۳ هزار نفر از برادران در این جهت استفاده می نمایند.

سرتیپ شاهوار پور با اشاره به دیدار از خانواده شهدا و جانبازان نیز اضافه کرد: کارگاه های خود اشتغالی و تلاش برای بکارگیری فرزندان پیشکسوتان دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌ها است که بخشی از فرزندان آنها بیکار هستند.

او می‌گوید: خدمات دیگری از جمله تسهیلات وام و تهیه مسکن نیز در حال صورت گرفتن است که در معاونت وابستگان صورت می‌پذیرد.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: تلاش می‌شود حرکات بهتری برای انسجام بیشتر در جهت نقش آفرینی پیشکسوتان و کمک به روند حرکتی و با تفکر انقلابی امام انجام شود.

او اضافه کرد: دشمنان ما در کمین هستند ما با آمادگی کامل مراقبت نماییم و حواس خود را جمع کنیم زیرا دشمنان با پیچیدگی و ترفندهای شیطانی خود در تلاشند که به جبهه حق و انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.

سرتیپ شاهوار پور می‌گوید: باید کوشش کنیم تا با مقابله با دشمن صهیونیستی اجازه ندهیم نفوذ خود را گسترده کند.

او در خصوص اجرای کنگره ملی شهدای خوزستان که پارسال برگزار شد، گفت: از خانواده شهدا نیز در این مراسم تقدیر شد و این افراد و شهدا مایه افتخار ما هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.