فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: مادران شهدا برای حفظ دین، کشور، عزت و ناموس، فرزندان خود را تقدیم کردند و در تاریخ ماندگار شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان ایران اسلامی است که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و به پیروزی رسیدند و ما نیز عزت و استقلال امروزمان را مدیون این ایثارگری‌ها هستیم.

وی به بیان مطالبی در رابطه با شعارهای «استقلال، آزادی» و «نه شرقی، نه غربی» پرداخت و افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود نقشی نداشتند و در همه مسائل کشور، استقلالی نبود.

سرهنگ موسوی با تأکید بر لزوم جهاد تبیین با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای نسل جوان عنوان کرد: دشمنان دلسوز ما نیستند و تمرکز آنها بر روی سیاه‌نمایی است.

وی ادامه داد: مدیون حماسه‌آفرینی‌های شیرزنان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هستیم و نقش پررنگ آنها در خلق حماسه‌های بی‌نظیر این دوران بر همگان آشکار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه مادران شهدا برای حفظ دین، کشور، عزت و ناموس، فرزندان خود را تقدیم کردند و در تاریخ ماندگار شدند خاطرنشان کرد: پرستاری از مجروحین و جانبازان از جمله کارهای ارزشمند مادران و خواهران ما در دوران دفاع مقدس بود.

وی یادآور شد: کتاب «حوض خون» که مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، حماسه‌آفرینی و نقش بانوان اندیمشکی در بیمارستان شهید کلانتری را روایت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.