در هفته‌ای که گذشت سینمای ایران بیش از ۳۶ میلیارد تومان فروش داشت این درحالی است که سینمای ایران در هفته گذشته ۳۵ میلیارد تومان فروخت.

در هفته‌ای که گذشت سینما‌های ایران ۳۶ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان فروش داشت و میزبان ۶۷۵ هزار مخاطب سینمایی در ۲۱ هزار سانس شد.

فیلم سینمایی «تگزاس ۳» در ژانر کمدی به کارگردانی سید مسعود اطیابی با فروش ۱۴۵ هزار بلیط سینما به ارزش ۷ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان در رتبه اول گیشه سینما قرار گرفت.

«پول و پارتی» در ژانر اجتماعی به کارگردانی سعید سهیلی ۱۱۲ هزار بلیط فروخت و توانست با رقمی معادل ۵ میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان در رتبه دوم گیشه سینما قرار گیرد.

«قیف» در ژانر کمدی به کارگردانی محسن امیریوسفی در هفته گذشته در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت و با ۱۰۴ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم گیشه قرار گرفت.

فیلم سینمایی «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی، با ۹۶ هزار مخاطب این هفته با حدود ۵ میلیاد و ۲۵۳ میلیون تومان فروش در جایگاه چهارم گیشه قرار گرفت.

«شهرگربه‌ها ۲» کاری از سید جواد هاشمی با ۵۴ هزار مخاطب با فروش هفتگی بیش از دو میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان در رتبه پنجم گیشه نشست.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار