در هفته‌ای که گذشت سینمای ایران بیش از ۳۵ میلیارد تومان فروش داشت این درحالی است که سینما در ۱۷ شهریور تنها ۹ میلیارد تومان فروخت.

 

در هفته‌ای که گذشت سینما‌های ایران ۳۵ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان فروش داشت و میزبان ۶۶۳ هزار مخاطب سینمایی در ۲۰ هزار سانس شد.

«قیف» در ژانر کمدی به کارگردانی محسن امیریوسفی در هفته گذشته در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت و با ۱۴۲ هزار بلیط به ارزش ۷ میلیارد و ۶۳۴ میلیون تومان صدرنشین گیشه شد.

فیلم سینمایی «تگزاس ۳» در ژانر کمدی به کارگردانی سید مسعود اطیابی با فروش ۱۴۲ هزار بلیط سینما به ارزش ۷ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان در رتبه دوم گیشه سینما قرار گرفت.

«پول و پارتی» در ژانر اجتماعی به کارگردانی سعید سهیلی ۱۱۳ هزار بلیط فروخت و توانست با رقمی معادل ۵ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان در رتبه سوم گیشه سینما قرار گیرد.

فیلم سینمایی «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی، با ۸۹ هزار مخاطب این هفته با حدود ۴ میلیاد و ۸۱۸ میلیون تومان فروش در جایگاه چهارم گیشه قرار گرفت.

«شهرگربه‌ها ۲» کاری از سید جواد هاشمی با ۴۷ هزار مخاطب با فروش هفتگی بیش از دو میلیارد و ۴۰۱میلیون تومان در رتبه پنجم گیشه نشست.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار