معاون شهردار تهران از عبور میزان تولید آسفالت از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

 هادی حق‌بین معاون شهردار تهران در بازدید از کارخانه آسفالت در شادآباد تهران ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ کارکنان در حوزه تولید آسفالت گفت: نهضت تولید بیش از ۱.۵ میلیون تن آسفالت سال ۱۴۰۲ در شهرداری تهران، حاصل زحمات بی وقفه و هماهنگی تنگاتنگ و مستمر یک تیم توانمند بود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش تولید آسفالت در ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: با وجود ثبت رکورد تولید آسفالت در سال گذشته، عبور میزان تولید از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن در ۶ ماه نخست سال جاری، حاصل زحمات بی‌وقفه همکاران بخش‌های صف و ستاد معاونت فنی و عمرانی بوده است. عملکردی که کارکنان کارخانجات آسفالت نقش مهمی در تحقق آن داشتند و فرصتی مغتنم برای قدردانی و حضور در میان شما بود.

معاون شهردار تهران رکوردشکنی آسفالت مرهون هماهنگی میدانی و مدیریت در بخش‌های مختلف معاونت فنی و عمرانی، تلاش سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، هماهنگی و انسجام در پیش بینی اعتبارات، تأمین منابع مالی و مواد اولیه، تقویت زیرساخت‌های تولید را از جمله خرید و بهینه‌سازی کارخانه‌های آسفالت و نظارت و مدیریت بر روند تولید و اجرای آسفالت برشمرد.

در بخش پایانی، معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و کارگران کارخانه‌های آسفالت، در فضایی صمیمانه، نقطه‌نظرات و پیشنهاداتی را در راستای بهبود عملکرد و موضوعات پرسنلی، به صورت مستقیم با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار