شهردار قم گفت: با هماهنگی و پس از تصویب شورای اسلامی شهر قم و با هدف فرهنگ سازی برای ایجاد وحدت بیش از پیش، یکی از معابر اصلی سطح شهر به نام وحدت اسلامی نامگذاری می‌شود.

 سید مرتضی سقائیان نژاد با بیان اینکه «برادری» کلید واژه‌ای است که از صدر اسلام تاکنون همواره مورد تاکید آیات و روایات بوده اظهار کرد: سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) محوری برای هم صدایی و هم افزایی بوده و هفته وحدت این یادگار ماندگار تجلی و نمادی برای ترسیم این همدلی محسوب می‌شود و در تعبیر مقام معظم رهبری به خوبی چنین آمده است که وجود نبی اکرم (ص) بزرگترین مایه وحدت در همه ادوار اسلامی بوده است.

وی«وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» را به عنوان شعار محوری هفته وحدت دانست و افزود: با هماهنگی و پس از تصویب شورای اسلامی شهر قم، در راستای ضرورت فرهنگ سازی برای ایجاد وحدت بیش از پیش، یکی از معابر اصلی سطح شهر به نام وحدت اسلامی نامگذاری می‌شود.

شهردار قم تصریح کرد: منظور برگزاری جشن و جنگ شادی در مناطق هشت‌گانه، مساجد شاخص قم و اماکن تحت پوشش با محوریت میلاد حضرت رسول خاتم، اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع هفته وحدت و پخش تواشیح از بلندگو‌های بوستان‌های سطح شهر به منظور اشاعه شادی در سطح شهر از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته وحدت است.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری با فضاسازی شهری و ورودی‌های شهر به موضوع فلسطین و استفاده از پیام‌های تقریبی با زبان‌های مختلف، بهره‌گیری از تصاویر شهدای غزه اهتمام تلاش می‌کند تا مشارکت خوبی در برنامه‌های هفته وحدت داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار