مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه، تعداد ۱۲۵ غرفه با عرضه محصولات مختلف در نمایشگاه بین المللی همدان حضور یافتند.

مسعود دهبانی صابر گفت: فروش پاییزه با عرضه محصولات مورد نیاز مردم در آستانه فرارسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از ۲۶ شهریور آغاز به کار کرده است.

او گفت: در این نمایشگاه بیشتر کالا‌های مورد نیاز و اساسی مردم همدان از جمله نوشت افزار، کیف و کفش، مواد غذایی و بهداشتی، مواد پروتئینی و اقلام خوراکی عرضه شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان با اشاره به حضور استان‌های خراسان، گیلان، کرمانشاه، کردستان، تهران، زنجان، کرمان و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه افزود: سطح برگزاری این نمایشگاه در شرایط مناسبی قرار دارد و تعدادی از غرفه‌داران نیز بومی همدان هستند.

دهبانی صابر گفت: این نمایشگاه همه‌روزه تا ۳۱ شهریورماه پذیرای علاقه‌مندان و همشهریان است و افراد می‌توانند برای برنده شدن از هدایا، با شماره‌گیری کد رایگان #۱۲۱*۶۶۵۵* در قرعه‌کشی روزانه این نمایشگاه شرکت کنند.

او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان واقع در میدان فرودگاه، انتهای بلوار دباغیان از عرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار