فرمانده سپاه استان همدان، گفت: رزمایش شهید زاهدی با ۱۵ هزار نفر جمعیت به مدت سه روز در استان همدان برگزار می‌شود.

سردار مظاهر مجیدی در نشست هماهنگی سالگرد شهادت سردار شهید همدانی و رزمایش ۱۵۰۰۰ نفری بسیجیان استان، گفت: مهرماه امسال برنامه‌هایی، چون هفته دفاع مقدس و رژه نیرو‌های مسلح را در پیش داریم، همچنین نهمین سالگرد شهید همدانی را پیش رو داریم که هر سال در استان‌های مختلف به خصوص چهار استان همدان، تهران، کرمانشاه و مازندران برنامه‌های خاصی را برای این شهید برگزار می‌کنند.

او گفت: با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است برنامه‌ای از سوی سازمان بسیج و فرمانده کل سپاه ابلاغ شده که در تمام استان‌ها برنامه رزمایش گردان‌های دفاعی امنیتی بسیج سراسر کشور را داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: برگزاری رزمایش شهید زاهدی با ۱۵ هزار نفر جمعیت برای همدان پیش‌بینی شده که به مدت سه روز؛ دو روز در شهرستان‌ها و یک روز به صورت متمرکز داخل استان برگزار می‌شود.

مجیدی ضمن قدردانی از حمایت و هدایت‌های استاندار همدان در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سپاه انصارالحسین (ع)، گفت: از ابتدای سال بحث اعزام سه هزار نفر در اردو‌های راهیان نور، اعزام هفت هزار نفری به مرقد امام خمینی (ره) و راهیان پیشرفت را داشتیم که همه در سطح بسیار بالایی انجام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار