مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۷۶ هزار دانش آموز کلاس اولی امروز تحصیل خود را در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه ابتدایی در سراسر استان فارس آغاز کردند.

فرشید قاسمی در آیین استانی جشن شکوفه‌ها که هم زمان با سراسر استان در دبستان شهید فروغی ناحیه دوشیراز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، اظهار کرد: دانش آموزان کلاس اولی‌ها از امروز وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می‌شوند و به عرصه تعلیم و تربیت وارد می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: والدین باید با محبت و رفتار شایسته با فرزندان خود برخورد کنند تا آنها با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر شوند.

قاسمی تصریح کرد: انواع مهارت‌های زندگی را باید به دانش آموزان یاد بدهیم مانند مهارت سخن گفتن، گوش دادن، برخورد با دیگران و ...، تا در آینده انسان‌های موفقی شوند.

او ادامه داد: دانش آموزان کلاس اولی از امروز تحصیل خود را آغاز می‌کنند و پس از ۱۲ سال با کسب رتبه‌های برتر علمی برای استان خود افتخار می‌آفرینند چنانکه امروز شاهد موفقیت دانش آموزان استان فارسی در کنکور سراسری هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: در سال جاری استان فارس با کسب پنج رتبه تک رقمی و ۹۴ رتبه دو رقمی توانست رتبه پنج کشور را از آن خود کند.

او ادامه داد: بیش از ۷۶ هزار دانش آموز کلاس اولی امروز تحصیل خود را در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه ابتدایی استان فارس آغاز می‌کنند.

قاسمی گفت: در راستای ارتقای آموزشی و پرورشی وسایل کمک آموزشی به ارزش بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان خریداری و به هنرستان‌ها و سایر مدارس استان ارسال کردیم.

در این جشن آغازین بهار تعلیم و تربیت برنامه‌های مفرحی، از جمله؛ اجرای سرود، دکلمه، نواختن زنگ، طنز و ...، برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار