فرمانده انتظامی لنگرود از انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری ۴ نفر از اعضای آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموالشان و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم با همکاری مردم است.
وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق با شیوه و شگردی خاص در نواحی حاشیه‌ای از لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه با تحقیقات میدانی صورت گرفته و اقدامات فنی، سرنخ‌هایی از سارقان این پرونده‌ها به دست آمد، افزود: محل تردد سارقان شناسایی و تیم دستگیری پلیس آگاهی شهرستان طی یک عملیات غافلگیر کننده  ۴ سارق ۳۵، ۳۷، ۳۸ و ۴۲ ساله را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۹ فقره سرقت کابل برق، اظهار داشت: از مخفیگاه سارقان بیش از ۱۲۰ متر کابل برق و ۳۰۰ کیلوگرم سیم و کابل بدون پوشش و ذوب شده کشف شد.
سرهنگ رحیمی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 

برچسب ها: سارق ، سیم برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.