با تلاش كاراگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان فردی كه اقدام به سرقت سیم برق می كرد دستگیر و به 36 فقره سرقت اعتراف كرد.

اعتراف سارق سيم برق به 36 فقره سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" خسرو احمدی" با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع سرقت سیم برق در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه گشت های ویژه ای در نیمه های شب به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت پرداختند تا اینكه ماموران در یكی از این گشت زنی ها فردی كه در حال سرقت سیم برق بود را مشاهده و در یك اقدام ویژه وی را دستگیر كردند.

این مقام مسئول با بیان اینكه متهم غیر بومی و اهل استان های همجوار است گفت: وی در تحقیقات صورت گرفته توسط كارآگاهان به 36 فقره سرقت اقرار و دو نفر از مالخران پرونده را نیز معرفی كرد.

سرهنگ احمدی خاطر نشان كرد: با اعترافات متهم دو نفر مالخر پرونده كه هر دو اهل خمینی شهر و دارای سوابق كیفری بودند در یك عملیات غافگلیرانه دستگیر و انبار محل فعالیت و ذوب سیم های برق این افراد كشف و پلمپ شد.  

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اعتراف ، سارق ، سیم برق ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.