امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان گفت: سخنان گوهربار مقام معظم رهبری در نشست روز گذشته در خصوص تحکیم وحدت، دوستی و اخوت میان مسلمانان و برادری بود.

مولوی سید عبدالصمد ساداتی با اشاره به دیدار جمعی از علمای شاخص اهل‌سنت کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز هفته وحدت، بیان کرد: حضور در این دیدار برای من یک افتخار بزرگ است و بسیار خرسند شدم که بار دیگر توفیق دیدار با رهبر انقلاب نصیب من شد.
 
وی ادامه داد: در این دیدار رهبر انقلاب بیانات ارزشمند و گران‌بهای را بیان فرمودند که چراغ راه همه جوامع اسلامی است و این نشست‌ها تأثیر بسیار مهم در وحدت و ارتباطات دارد سخنانی گوهربار مقام معظم رهبری در نشست روز گذشته در خصوص تحکیم وحدت، دوستی و اخوت میان مسلمانان و برادری بود.
 
این مولوی اهل سنت اذعان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند مسلمانان از هر قشر و طایفه‌ای و در هر منطقه‌ای که باشند به اسم مسلمان خطاب می‌شوند ازاین‌جهت هیچ مشکلی برای در کنار هم بودن ندارند و در ادامه به تحکیم وحدت در زمینه‌های مختلف توصیه داشتند و مسئله اساسی را امت اسلامی دانستند و خواهان این شدند که نباید تفکیکی برای مسلمانان اتفاق بیفتد.
 
امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان سراوان با اشاره به اهمیت مسئله غزه در بیانات رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حمایت از مظلومان غزه و فلسطین را یک واجب بیان کردند و به هر نحوی کمک به فلسطین را وظیفه مسلمانان دانستند و خواهان سربلندی امت اسلامی شدند.
 
ساداتی با اشاره به دیدار اهل‌سنت کشور با پزشکیان رئیس‌جمهور ادامه داد: دیدار داشتند در این دیدار نیز مباحثی پیرامون وحدت توسط رئیس‌جمهور و علما مطرح شد
 
مولوی ساداتی در پایان گفت: شروع هفته وحدت امسال که با دیدار رهبر معظم انقلاب همراه بود بسیار پربار بود و آن چیزی که پیرامون وحدت میان اقوام و مذاهب و ملت‌های مسلمان بیان شد واقعیتی است که باید انجام و عملی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار