جام جهانی فوتسال در ازبکستان در حالی به روز چهارم رسید که کوبا بار دیگر شکست سنگینی را تجربه کرد و هلندی‌ها هم همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارند.

در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی فوتسال و از دور دوم این رقابت‌ها که در ازبکستان در حال برگزاری است از ساعت ۱۶ دو دیدار همزمان در گروه های A و B برگزار شد.

از گروه A تیم ملی فوتسال هلند مقابل کاستاریکا صف‌آرایی کرد که جدال دو تیم با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. لاله‌های نارنجی که در بازی نخست هم با ازبک‌ها ۳-۳ مساوی کرده بودند بار دیگر در کسب پیروزی ناموفق بودند. آنها با این نتیجه ۲ امتیازی شدند و کار سختی برای صعود به مرحله حذفی دارند. کاستاریکا هم در بازی نخست خود مقابل پاراگوئه ۵ بر ۲ شکست خورده بود. 

در گروه B تیم ملی فوتسال تایلند در یک بازی پرگل موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۵ کوبا را در هم بکوبد تا کوبایی‌ها در دومین بازی خود در جام جهانی هم شکست با ۱۰ گل را تجربه کنند. نماینده قاره امریکا تاکنون بدترین خط دفاعی رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرده است.

در این دیدار کوبا بازی را بهتر آغاز کرد و نخستین گل بازی را به ثمر رساند ولی در ادامه رقابت دو تیم در نیمه نخست با نتیجه ۳ -۳ به پایان رسید. نیمه دوم، اما نبض بازی در اختیار تایلندی‌ها بود و موفق شدند برتری را به اردوی خود بیاوردند. تیم نگون‌بخت کوبا برای دومین دیدار ۱۰ گل دریافت می‌کرد تا ساختار دفاعی شکننده و ضعیف خود را به نمایش بگذارد. کوبایی‌ها در بازی نخست هم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل برزیل مدعی شماره یک این رقابت‌ها شکست سنگینی را تجربه کرده بودند. تایلند با کسب دومین برد صعودش به مرحله حذفی قطعی کرد و کوبا هم با متحمل شدن دومین شکست باید خیلی زود با جام جهانی وداع کند.

برزیل و کرواسی دیگر تیم های این گروه هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار