فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیه (س) بالاده گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه اجرایی در بخش جره و بالاده برگزار می‌شود.

جوکار فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیه (س) بالاده اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتراز شهادت نیست و دفاع مقدس به عنوان یکی از مهم‌ترین و پربارترین دوران تاریخی جمهوری اسلامی ایران و به عنوان نمادی از ایستادگی و مقاومت مردم در برابر تهاجم و تجاوز دشمنان است، مردم ایران در این دوران با ایستادگی و مقاومت خود، نشان دادند که هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل اراده آن‌ها بایستد.

او بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه اجرایی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه فاطمیه (س) بالاده در بخش جره و بالاده برگزار می‌شود.

جوکار ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدا، ایستگاه صلواتی و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با شهدا، محفل انس با قرآن به نیابت از شهدا، یادواره‌های خانگی شهدا، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح محلات و مساجد، برگزاری مراسم آبروی محله با هدف معرفی شهدای هر محل به مردم، برگزاری اردو‌های جهادی با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط پایگاه‌ای تابعه حوزه بسیج فاطمیه (س) در منطقه جره و بالاده است.

بخش جره و بالاده یکی از بخش‌های شهرستان کازرون است. کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

برچسب ها: هفته دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار