مدیران رادیو معارف با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار کردند.

در این دیدار تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از رادیو معارف به عنوان یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: رادیو معارف همیشه مورد توجه بوده است، چرا که انعکاس دهنده معارف ناب الهی و حجت را بر مردم تمام کرده است.

امام جمعه قم با اشاره به این مطلب که با یک وارونگی عجیب در تاریخ بشر روبرو هستیم به توجه بیشتر به موضوع سرسلسله تاریخ بشر از حضرت آدم تا امام زمان (عج) و بهره گیری از کارشناسان با تجربه تاکید کرد.

وی کار نافذ و باظرافت در هیئت‌های اندیشه ورز را رمز پیروزی و جلوگیری از تحریف‌ها و انحراف‌ها دانست و خواستار نجات مردم از این بهم ریختگی در نظام زندگی شان شد.

پیش از سخنان تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف در گزارشی از رادیو معارف به عنوان رسانه حوزه و انقلاب یاد کرد و گفت: بهره مندی از حوزه و مراجع معظم تقلید و همچنین همکاری با مراکز علمی و دینی سبب شده تا رادیو معارف برای مخاطبان مرجعیت پیدا کند.

مدیر رادیو معارف با اشاره به در اختیار داشتن کارشناسان تراز اول و همچنین غنی‌ترین آرشیو صوتی برنامه‌های دینی گفت: تلاش شده تا با مناسب سازی این آرشیو و همچنین توجه به امتداد پیام در فضای مجازی به بخشی از نیاز‌های مخاطبان پاسخ داده شود.

وی ضمن تشکر از تولیت و معاونان حرم مطهر در امر همیاری و همکاری در ایام اربعین حسینی و برای پخش برنامه‌های زنده در موکب حرم حضرت معصومه (س) در مسیر نجف به کربلا از این عزیزان تقدیم و تجلیل به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار