شهردار قم رادیو معارف را یک دانشگاه معارف اسلامی دانست و گفت: این رادیو پاسخگوی نیاز‌های معنوی جامعه است.

به نقل از شهرداری قم،سید مرتضی سقائیان نژاد در بازدید از رادیو معارف اظهار کرد: رادیو معارف یک دانشگاه معارف اسلامی در همه ابعاد است، همانطور که دانشگاه رشته‌های مختلفی دارد رادیو معارف نیز بخش‌های مختلفی دارد که در همه آنها در حال فعالیت است.

وی افزود: عملکرد رادیو معارف به گونه‌ای با ساختار‌های اعتقادی قشر مذهبی توافق دارد و در عین حال برنامه‌های این شبکه رادیویی دارای کیفیت و جذابیت است.

شهردار قم آشنایی خود با رادیو معارف را از گذشته و پیش از سمت کنونی عنوان و خاطرنشان کرد: برخی از برنامه‌های این رادیو مانند جلسات تفسیر قرآن علامه جوادی آملی در برنامه هر روز بنده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت برنامه‌های تخصصی در حوزه دین و اعتقادات تصریح کرد: در بین برنامه‌ها نیز انصافاً از محتوا‌های مختلف، داشته‌های زبان فارسی مانند ضرب المثل‌ها و مصاحبه با مردم استفاده می‌شود که این شیوه موجب درگیر کردن مخاطب را در روال برنامه و جا انداختن محتوا به بهترین شکل است.

وی با اشاره به اینکه اثرگذاری رادیو معارف در حیطه متفاوتی از دیگر رسانه‌ها قرار دارد گفت: رادیو معارف مطالبی که می‌تواند در بخش‌های مختلف زندگی تأثیر داشته باشد را دائماً بیان می‌کند و این ملکه ذهن مخاطب می‌شود و تأثیرش را می‌گذارد.

گفتنی است همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سال ۱۳۷۷، رادیو معارف فعالیت خود را در قم آغاز کرد؛ این رسانه، به طور ۲۴ ساعته به تولید و پخش برنامه‌های دینی می‌پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار