افتخاری مدیر رادیو صبا از برپایی مسابقه دوراهی توسط رادیو صبا در سومین نمایشگاه رصتا خبر داد.

حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا در حاشیه برپایی سومین نمایشگاه رصتا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حال‌وهوای نمایشگاه به نسبت سال گذشته به روزتر است و  می‌توان از غرفه‌ها و خدماتی که ارائه می‌کنند گزارش‌های بهتری ارائه کرد.

او خاطرنشان کرد: ما با دو هدف در نمایشگاه شرکت کردیم اولین هدف این بود که به عنوان وظیفه ذاتی یک رسانه سازمان صداوسیما پوشش و بازتاب حضور مردم در نمایشگاه را داشته باشیم؛ به هر حال ممکن است در نمایشگاه‌های دیگر نیز حضور این چنینی داشته باشیم؛ دیگر هدف ما این است که گزارشی از فعالیت‌هایمان را برای علاقمندان ارائه می‌کنیم.

مدیر رادیو صبا تاکید کرد: در قالب رادیو فعالیت‌های زیادی را داریم که در موضوع نمایشگاه می‌گنجد، مانند راه‌اندازی سامانه تعاملی هدهد که در جهت نظرسنجی از مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بخش‌های تصویری داریم که روی سایت رادیو صبا قرار گرفته‌است و درصدد راه‌اندازی رادیو تصویری هستیم.

افتخاری در پایان به معرفی برنامه‌های رادیو صبا که با موضوع نمایشگاه رصتا روی امواج رادیو می‌روند، پرداخت و گفت: مسابقه «دوراهی» داریم که یک مسابقه رقابت حرفه‌ای است که در ایام برگزاری سومین نمایشگاه رصتا دو مدیر سکو و فعالین حاضر در این نمایشگاه با هم به رقابت می‌پردازند.   همچنین برنامه «رصدخانه» را داریم که دستاوردها و اتفاقات به روزی را که در نمایشگاه ارائه می‌شود، معرفی می‌کند.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار