فارسی‌نژاد گفت: با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال، قرارداد تکمیل ۴۱ فضای اداری و پژوهشی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون منعقد شد.

علیرضا فارسی‌نژاد رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، اظهار کرد: با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال، قرارداد تکمیل طبقه دوم ساختمان مجموعۀ کلاس‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون واقع در پردیس این دانشگاه که شامل ۴۱ فضای اداری و پژوهشی جدید است، منعقد شد. 

او افزود: به دنبال مدیریت بهینۀ فضا‌های کالبدی دانشگاه و در پی انتقال هر ۳ دانشکدۀ دانشگاه سلمان فارسی کازرون به پردیس، افزایش فضا‌های اداری و پژوهشی مورد نیاز را دنبال کردیم. 

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، گفت: بر همین اساس نیز بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم صورت گرفت و با اولویت‌بندی طرح ها، تکمیل گام به گام طرح‌های نیمه‌تمام را در دستور کار دانشگاه قرار دادیم.

فارسی‌نژاد اضافه کرد: در نخستین گام و با توجه به شرایط و موقعیت ساختمان نیمه تمام مجموعۀ کلاس‌ها و پیوستگی آن با ساختمان دانشکدۀ علوم پایه، تکمیل و راه‌اندازی طبقۀ دوم این ساختمان به مناقصه گذاشته شد.

او ادامه داد: اکنون قرارداد اجرای این طرح منعقد شده و انتظار می‌رود با تکمیل و بهره‌برداری از آن، بخش قابل‌توجهی از کمبود فضا‌های اداری و پژوهشی دانشگاه برطرف شود.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون ضمن بیان جزئیات بیشتری از این طرح، تصریح کرد: با تکمیل این طرح، در مجموع، ۴۱ اتاق با کاربری‌های مختلف پژوهشی و دفتر اساتید، به همراه برخی فضا‌های اداری دیگر به زیرساخت‌های موجود دانشگاه اضافه خواهد شد. 

او بیان کرد: پیمانکار در این طرح، کار‌های باقی‌مانده را که شامل اجرای تأسیسات، نازک‌کاری، عایق‌کاری و سایر اقدامات مورد نیاز برای تکمیل و شروع بهره‌برداری از آن است دنبال خواهد کرد و پیش‌بینی شده تا مهرماه سال ۱۴۰۴، این طرح را تکمیل و آمادۀ بهره‌برداری کند. 

پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در کیلومتر ۵ جاده کازرون ـ بوشهر واقع شده است. این پردیس که یکی از بزرگترین طرح‌های توسعه‌ای دانشگاه‌های استان فارس محسوب می‌شود، دارای زیرساخت‌های مختلفی از جمله ساختمان دانشکدۀ علوم پایه، سلف سرویس مرکزی، بازارچه دانشجویی و زمین چمن مصنوعی است.

 علاوه بر این زیرساخت‌ها که در حال بهره‌برداری هستند، برخی طرح‌های دیگر نیز همچون خوابگاه خیّرساز و ساختمان دانشکده فنی و مهندسی نیز در این پردیس دانشگاهی، در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار