با ورود دستگاه قضا، مشکل بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس بررسی شد.

با توجه به مطالبه عمومی و به منظور حفظ حقوق عامه، جلسه‌ای برای حل و فصل مشکل بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس در محل دادگستری کازرون برگزار شد.

با توجه به مطالبه عمومی و به منظور حفظ حقوق عامه و با حضور رئیس دادگستری، فرماندار، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک، مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، شهردار، شورای اسلامی شهر، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس اداره اوقاف، متولی موقوفه شیخی جلسه‌ای برای حل و فصل مشکل بیمارستان ۲۰۶ تخت خوابی پردیس (موقوفه شیخی) در محل دادگستری کازرون برگزار شد.

مقرر شد در جلسات آتی تصمیمات نهایی برای حل مشکل این طرح گرفته شود.

تشکیل کارگروه ویژه پرونده‌های قتل در دادگستری کازرون 

در جهت اجرای شیوه نامه نحوه مشارکت‌های مردمی برای پیگیری صلح و سازش در پرونده‌های قتل، جلسه کارگروه ویژه پرونده‌های قتل شهرستان کازرون با حضور ریاست دادگستری، مدیر اجرای احکام کیفری، مدیر واحد ارشاد و معاضدت قضایی، رابط پیشگیری از وقوع جرم، مسئولان ستاد صبر و صلح یاران برگزار شد.

محمدحسن اتحادنژاد رئیس دادگستری کازرون در این جلسه، آخرین اقدامات و آمار و عملکرد گروه‌های پویش صلح در پرونده‌های قتل و ستاد صبر در شهرستان را تشریح کرد.

تشکیل کارگروه ویژه پرونده‌های قتل

او اظهار کرد: در امسال با تلاش اعضای کارگروه ویژه پرونده‌های قتل، صلحیاران و اعضای شورای صلح و سازش در زندان، معتمدان، بزرگان و ریش سفیدان و همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدامات خوبی در زمینه صلح و سازش و ایجاد فرهنگ گذشت صورت گرفته است.

در ادامه جلسه، هر کدام از اعضا به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص موضوع جلسه و اقدامات انجام شده جهت حل و فصل پرونده‌های قتل حوزه قضایی پرداختند که ایجاد بستر گذشت و سازش با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و تغییر فرهنگ صلح و سازش، از مهم‌ترین مطالب ارائه شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار