با ورود دستگاه قضا از یک سال پیش مشکل آب معدنی کارخانه استهبان رفع شد که در آینده ای نزدیک تولیدات این کارخانه آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خندان مدیر عامل کارخانه حقانوش با اشاره به اینکه سه سال پیش ساخت کارخانه به طور کامل انجام و تمامی تجهیزات نیز خریداری شده است، گفت: برای تامین آب کارخانه مشکلاتی وجود داشت و پس از دو سال معطلی در یک سال گذشته که مسئولان قضایی برای رفع موانع تولید به ماجرا ورود کرده و مصوب کردند که مجوز حفر یک حلقه چاه را به ما بدهند تا از این طریق مشکل آبرسانی را رفع کنیم.

او، با اشاره به اینکه چاه باید در جنوب شهرستان استهبان حفر شود، بیان کرد:  ما چاه را برای مصرف کشاورزی حفر می‌کنیم تا کشاورزان آن منطقه از آب این چاه استفاده کنند و به جای آن آبی که کشاورزان از آن استفاده می‌کنند، به کارخانه اختصاص یابد.

خندان، تصریح کرد:  این کارخانه در صورت افتتاح  انواع آب معدنی، نوشیدنی‌های طعم‌دار، آب‌های مالت و ماء‌الشعیر را تولید می کند.

مدیر عامل کارخانه حقانوش با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این کارخانه  هزینه شده است، ادامه داد: این کارخانه با ظرفیت تولید پنج لیتر در ثانیه از انواع محصولات در فاز اول اشتغال ۵۰ نفر را به طور مستقیم فراهم می کند.

او، افزود: با توجه به قول مساعد قوه قضاییه انتظار می رود که در ماه‌های آینده این کارخانه وارد مدار تولید شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار