محفل انس با قرآن و اختتامیه کلاس‌های قرآنی نیمه اول سال ۱۴۰۳ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با حضور بیش از چهار هزار ثبت نام کننده در نیمه اول امسال برگزار می‌شود.

سید حمیدرضا توحیدی مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: اختتامیه کلاس‌های آموزشی قرآن در فصل بهار و تابستان سال ۱۴۰۳ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم همراه با محفل انس با قرآن چهارشنبه شب این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم و محفل قرآنی  فردا ۲۸ شهریور ماه ساعت ۱۹ در محل مصلای بزرگ امام علی شهر کرمان با حضور کلیه ثبت نام کننده گان در نیمه اول امسال برنامه‌ریزی شده است.

توحیدی بیان داشت: در این مراسم آیات قرآن از سوی قاریان برجسته کرمان تلاوت می‌شود و از بین شرکت کنندگان به قید قرعه به ۵ نفر هدیه نقدی یکصد میلیون ریالی اعطا می‌شود. 

توحیدی تصریح کرد: از برنامه‌های جنبی این مراسم بزرگ و محفل نورانی قرآن نمایشگاه عکس از فعالیت‌های ۳۰ ساله مجمع از آغاز تاکنون است. 

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم با تاکید بر مردمی بودن فعالیت‌های بیش از ۳۰ سال مجمع قاریان وحافظان قرآن از آغاز تاکنون گفت: هدف اصلی ما ترویج و توسعه آموزش قرآن برای همشهریان و هم استانی‌ها خصوصاً جوانان و نوجوانان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار