معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از بازداشت چندین بلاگر به اتهام ترویج بی‌عفتی و رعایت نکردن مسائل اخلاقی در مرکز استان خبر داد.

 مرتضی طاهری‌فرد روز سه‌شنبه گفت: چندین بلاگر که بدون رعایت مسائل اخلاقی، موازین شرعی و قانونی با تولید محتوا موجب جریحه‌دار کردن عفت عمومی می‌شدند و زمینه ترویج فساد را فراهم می‌کردند، بازداشت شدند.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی گشت سایبری دادستانی و تشدید نظارت بر عملکرد ضابطان مرتبط با جرایم فضای مجازی و تاکید‌های صورت گرفته برای واکنش سریع در این عرصه، هشدار داد: بنابر دستور دادستان اردبیل برخورد با هرگونه اقدام مخل امنیت روانی مردم در فضای سایبری و محتوا‌های مجرمانه مانند ترویج فساد و فحشا، عبرت‌آموز و بدون اغماض خواهد بود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل همچنین از شناسایی و پلمب یک کافه در اردبیل خبر داد که به عنوان محلی برای ارتباطات مختلط و ناسالم افراد تبدیل شده بود.

وی در ادامه از مردم خواست تا هرگونه مستندات و اطلاعات مرتبط با وقوع جرایم در فضای مجازی را از طریق کانال اطلاع‌رسانی و ارتباطی دادستانی اردبیل در پیام‌رسان ایتا به آدرس dadsaraard@ اعلام نمایند.

منبع:ایرنا

برچسب ها: بلاگر ، پلمپ ، فضای سایبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
esi
۱۵:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
روزگاری اردبیلی ها (کل آذربایجان ، شرقی و غربی ) نماد حیا ، عفت و غیرت بودند ، ....
به کجا چنین شتابان؟ .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
کار بسیار عالی هستش مخصوصا اگر ادامه دار باشد و با شدت بیشتری برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
چرا ما را گول می‌زنید پلیس در راه جمع کردن این مفسدان جدی نیست! در رشت پارکها و چایخانه ها بی بند و باری موج می‌زند. یعنی ماموران نمی‌بینند؟!