دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، شهرداری را مکلف کرد تا ظرف یک ماه آینده نسبت به ساماندهی رودخانه آبشوران در محدوده نزدیک به مسجد آیت الله بروجردی اقدام کند.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه؛ حمیدرضا کریمی روز سه شنبه با اشاره به طولانی شدن روند اجرای پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران، اظهار کرد: از چندی پیش ساماندهی بخشی از این رودخانه در محدوده مسجد آیت الله بروجردی توسط آب منطقه ای و شهرداری آغاز شد.

وی افزود: اجرای این طرح باعث شده تا مسیر اصلی تردد شهروندان از میدان آیت الله کاشانی به میدان فردوسی به عنوان یکی از شلوغ ترین مسیرهای تردد در شهر کرمانشاه مسدود شود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین این مساله سبب شده تا در حال حاضر در پاره ای از ساعات روز شاهد ترافیک شدیدی در سایر مسیرهای فرعی باشیم که گلایه شهروندان را به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد: طبق بررسی های انجام شده، آب منطقه ای وظایف خود را در این پروژه به اتمام رسانده و اجرای مابقی پروژه را به شهرداری واگذار کرده است، اما متاسفانه شهرداری در اتمام پروژه تعلل داشته و بعضا پروژه را متوقف کرده است.

کریمی متذکر شد: بنابراین شهرداری کرمانشاه مکلف است ظرف مدت یک ماه عملیات ساماندهی آبشوران را در این محدوده به اتمام برساند.

وی در خاتمه اعلام کرد: بدیهی است که عدم اتمام این پروژه در موعد مقرر به منزله ترک فعل قلمداد شده و پیگیری قضایی را به دنبال خواهد داشت.

 آبشوران رودخانه‌ای به طول ۱۴ کیلومتر است که از دل شهر یک میلیون نفری کرمانشاه عبور می‌کند.

منشا این رودخانه که سراب قنبر در جنوب غرب کرمانشاه است با عبور از دل محلات شهر راهش را تا رودخانه قره سو در ضلع شمال شرقی کرمانشاه ادامه می دهد و با این رودخانه یکی می شود.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
زیبنته ی کرمانشاه دیار پهلوانان کرمانشاه نیست هر چه زودتر به این ناهماهنگی پایان دهند.