به گفته کارشناسان عشق ویژه ترامپ به گلف مشکلی جدی برای افرادی که از آن محافظت می‌کنند ایجاد می‌کند.

نشریه پولیتیکو در مطلبی نوشت: اعتیاد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد ریاست جمهوری آمریکا به گلف، او را در برابر سوء قصد‌ها آسیب پذیرتر می‌کند. 

پل اکلوف، یکی از ماموران سابق سرویس مخفی، می‌گوید: «رویداد‌های بیرون از منزل با این مقیاس و مدت مانند بازی گلف، از سه تا پنج ساعت، فوق‌العاده سخت و استرس‌زا هستند... شما نمی‌توانید فردی را که گلف بازی می‌کند با فولاد یا شیشه محاصره کنید.»

کارشناسان امنیتی و ماموران سابق سرویس مخفی ایالات متحده توافق کردند که عشق ویژه ترامپ به این ورزش مشکلی جدی برای افرادی که از آن محافظت می‌کنند ایجاد می‌کند.

او گفت: مشکل این است که ترامپ در هشت سال گذشته زیاد گلف بازی کرده است. او همیشه گلف بازی می‌کند، بنابراین لازم نیست جراح مغز و اعصاب باشید تا بفهمید که اگر او تصمیم بگیرد گلف بازی کند چه شرایط سختی برای تیم حفاظت ایجاد می‌شود.

پیشتر گزارش شده بود که ترامپ در گفتگو با دوستان و حامیانش به شوخی می‌گوید که از اینکه نتوانسته بازی گلف را در رابطه با سوءقصد به پایان برساند، ناراحت است.

ترامپ روز یکشنبه در باشگاه گلف در وست پالم بیچ فلوریدا هدف آنچه اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) آن را یک سوء قصد به قتل توصیف کرد، قرار گرفت. مقامات پلیس در فلوریدا به خبرنگاران گفتند که مظنونی را که توسط ماموران سرویس مخفی آمریکا با یک تفنگ تهاجمی به سبک کلاشنیکف در خارج از باشگاه گلف ترامپ مشاهده شده بود، دستگیر کردند. 

نیویورک تایمز و فاکس نیوز به نقل از مقامات ناشناس پلیس گزارش دادند که فرد مظنون به نام رایان وسلی روث، ۵۸ ساله، اهل هاوایی شناسایی و بازداشت شده است. روث قبلاً به نیویورک تایمز گفته بود که بلافاصله پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در فوریه ۲۰۲۲ به اوکراین سفر کرده تا مردم را به جنگیدن برای این کشور تشویق کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) در حالی روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه برابر با ۱۵ سپتامبر برای دومین بار مورد سوء قصد قرار گرفت که ۱۳ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ نیز هنگام سخنرانی انتخاباتی خود در جمع هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا مورد سوء قصد قرار گرفته و مجروح شده بود. ترامپ از تیراندازی اول جان سالم به در برد و فقط گوش راست او آسیب دید.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار