رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با اجرای اردوی جهادی دندا‌نپزشکی در روستای هزار کانیان، خدمات دندانپزشکی رایگان به ۲۵۰ مراجعه کننده ارائه شد.

دکتر رستگار خسروی اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف ارائه خدمات جهادی به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهرستان دیواندره؛ با همت بسیج جامعه پزشکی و دانشکده دندانپزشکی ، اردوی ۲ روزه جهادی دندانپزشکی در این روستا برگزار و ۱۵۰ عدد خمیر دندان، مسواک و نخ دندان به صورت رایگان به مردم روستای هزار کانیان اهدا شد.

وی افزود: این اردوی جهادی خدماتی از جمله عصب کشی، کشیدن دندان و ترمیم به صورت رایگان ارائه داد که با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد.

رییس دانشکده دندانپزشکی‌ کردستان گفت: ارائه خدمات آموزشی از جمله آموزش بهداشت دهان و دندان از برنامه های در نظر گرفته شده در این اردو بود.

دکتر خسروی بیان کرد: به منظور دسترسی آحاد جامعه به خدمات دندانپزشکی و با همت گروه‌های مختلف جهادی دانشگاه ، اردوهای متعددی در این زمینه در مناطق مختلف روستایی استان برگزار شده است که سهم به سزایی در افزایش سطح سلامت عمومی جامعه ایفا کرده است.

روستای هزار کانیان در منطقه سارال از توابع شهرستان دیواندره می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.