جانشین فرمانده تیپ انصار الحسین (ع) همدان گفت: بیش از ۷۵ برنامه با بیش از ۱۸ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) پیگیری و برگزار می‌شود.

 سرهنگ اکبر کاظمی علوم افزود:  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته در تیپ انصارالحسین (ع) پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۷۵ برنامه با بیش از ۱۸ برنامه شاخص در این ایام توسط تیپ پیگیری و برگزار می‌شود.

وی با اشار به جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: تجلیل از رزمندگان و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، عطرافشانی شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری بزرگداشت روز سرباز و آمادگی شرکت در رژه خودرویی ۳۱ شهریور از جمله این برنامه‌ها است.

جانشین فرمانده تیپ انصار الحسین (ع) همدان ادامه داد: خاطره‌گویی و درسنامه دفاع مقدس با حضور راویان دفاع مقدس و چندین برنامه‌های دیگر فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این ایام فرصتی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان متبلور می‌شود، این ایثارگری تاریخی در دنیا بی‌نظیر است

کاظمی‌علوم با بیان اینکه امام راحل در ادوار جنگ تاکید می‌کردند قیام ما الگویی از قیام امام حسین (ع) و دارای جایگاه معنوی و تقدس است، عنوان کرد: دشمن بعد از هشت سال جنگ تحمیلی میدان را رها نکرده است بلکه میدان جنگ را عوض کرده و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده است.

این مسئول گفت: دشمن در جنگ ترکیبی و به ویژه جنگ روانی و شناختی، تمام توان خود را به میدان آورده است.

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.