وزیر ارتباطات تأکید کرد: پیام‌رسان‌های داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات، به افزایش رضایت‌مندی مردم کمک کنند.

سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات در نشست خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات که با حضور جمعی از معاونان وزارتخانه و مدیران سکو‌ها و پیام رسان‌های بومی برگزار شد، اظهار داشت: پلتفرم‌ها (سکوهای) بومی به مرحله‌ای از بلوغ رسیده اند که توان حضور در عرصه بین‌المللی را دارند.

وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات حمایت‌های خود را از سکو‌ها و پیام‌رسان‌های بومی متناسب با اقتضائات و شرایط روز دنبال می‌کند.

وزیر ارتباطات با اشاره به ظرفیت موجود در توسعه فعالیت‌های سکو‌های بومی در عرصه بین المللی و منطقه‌ای تاکید کرد که زمان ورود این سکو‌ها به عرصه بین‌الملل فرا رسیده است و ما در دولت چهاردهم این رویکرد را با جدیت دنبال می‌کنیم.

 هاشمی گفت: وقتی از حمایت هدفمند از سکو‌ها و پیام رسان‌های داخلی صحبت می‌کنیم؛ منظور حمایتی است که در راستای اهداف جدید تعیین و ترسیم شده و مهمترین هدف ما نیز در حال حاضر، حضور پیام‌رسان‌های کشورمان در عرصه بین‌المللی به ویژه در میان کشور‌های منطقه و یا کشور‌های هم‌پیمان همچون سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای یا گروه بریکس است.

 وزیر ارتباطات در ادامه، یکی از موانع فراروی ارائه خدمات بر بستر سکو‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی را "حبس داده‌های مردم توسط برخی نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی" عنوان و تاکید کرد: در دولت جدید، حتما قانون داده‌ها و اطلاعات ملی (دوام) را برای آزادسازی داده‌های مردم با جدیت پیگیری می‌کنیم تا هم زندگی مردم تسهیل شود و هم خدمت‌رسانی بر بستر سکو‌های داخلی توسعه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار