رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس با مدیرکل و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

کاظم اکرمی در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای شهر شیراز در زمینه‌های فرهنگی و هنری گفت: با ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز و شناخت توانمندی‌ها می‌توان تحولی بنیادین در حوزه‌های مختلف رقم زد.

او با تاکید بر حاکمیت گفتمان سومین حرم اهل بیت (ع) بر همه شئون فرهنگی استان فارس یادآور شد: همه دستگاه‌های فرهنگی باید یک‌صدا و با یک شعار بحث فرهنگ را به شکلی درخور و در شأن سومین حرم اهل بیت (ع) دنبال کنند تا نتیجه‌ای که مدنظر است، حاصل شود.

اکرمی با اشاره به اهمیت جایگاه فرهنگ در جامعه  بیان کرد: ساختن جامعه فرهنگی نیازمند کار‌های جهادی و پرداختن به زیرساخت‌های هویتی دینی و اسلامی است و مستلزم همرامی تمامی ارگان‌های فرهنگی است.

در جریان این دیدار مباحثی حول محور شرایط و توانایی‌های فارس در عرصه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی و لزوم توجه بیشتر و تلاش به منظور رفع موانع و کاستی‌های مرتبط با این عرصه مطرح و مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این بازدید بازرس کل استان فارس از بخش‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از جمله کتابخانه، روند تعمیر تالارحافظ، نگارخانه تازه تأسیس این تالار و مخزن کتاب، بازدید کرد. 

اکرمی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس با کارکنان این مجموعه صحبت کرد و در جریان مسائل، درخواست‌ها و مشکلات آنها قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار