مهم‌ترین حوادث ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۱۵۹ کیلو حشیش در داراب

فرمانده انتظامی فارس از توقیف سواری سمند و کشف ۱۵۹ کیلوگرم حشیش در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس، اظهار کرد: در جهت طرح برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری سمند مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۱۵۹ کیلوگرممواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری راننده، تصریح کرد: در این رابطه یک سواری پژو پارس که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه هر ۲ راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی استان، اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

کشف سیگار قاچاق در داراب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف سیگار‌های خارجی قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان داراب خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بررسی دقیق از این کامیون موفق به کشف ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سیگار‌های مکشوفه را ۲۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

توقیف خودرو حامل احشام غیرمجاز

فرمانده انتظامی زرین دشت از توقیف یک دستگاه ایسوزو حامل احشام بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحمت اله ارجمندی فرمانده انتظامی زرین دشت اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه ایسوزو حامل احشام مشکوک شدند و آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۴۶ راس دام بدون مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی زرین دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و خودروی توقیفی به همراه احشام کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دستگیری سارقان در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران کلانتری ۲۰ گل سرخ و پایگاه تجسس این شهرستان ۲ سارق و یک مالخر را دستگیر و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز، اظهار کرد: با وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران کلانتری ۲۰ گل سرخ تحقیقات خود را آغاز کردند و با انجام گشت زنی‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق در مخفیگاهشان شدند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به پایگاه تجسس در بازجویی اولیه به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، گفت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه در این خصوص ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: سارقان و مالخر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستگیری سارق در فیروزآباد

جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری سارق دینام کولر و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دیداری جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و دینام کولر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ روزبه این فرماندهی با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ دیداری با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و دینام کولر اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی فیروزآباد از شهروندان درخواست کرد به جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد‌های افراد مشکوک و ناشناس موضوع را سریعا از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف پارچه قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف انواع پارچه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان بیان کرد: ماموران 

ایست و بازرسی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۸ توپ پارچه خارجی قاچاق را کشف کردند، گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرقت موتورسیکلت در خرامه و کشف در اقلید 

فرمانده انتظامی اقلید از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف اله محمدی فرمانده انتظامی اقلید، اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی حسن آباد هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت بدون صاحب که در کنار باغی در روستای امامزاده اسماعیل پارک بود، مشکوک شدند.

او افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد این موتورسیکلت، مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان خرامه دارد.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، گفت: شهروندان توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت را مدنظر قرار دهند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ گزارش کنند.

خودرو حامل گازوئیل قاچاق در توقیف پلیس سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان، بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی سپیدان در ادامه طرح تشدید مقابله با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و بدون هرگونه مدارک معتبر و قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سپیدان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه ۲ نفر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار