فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان درگذشت مولوی محمد‌علی شهنوازی را تسلیت گفت.

سرتیپ پاسدار احمد شفائی، در پیامی درگذشت مولوی محمد‌علی شهنوازی را تسلیت و بیان کرد: با حزن و اندوه فراوان، خبر درگذشت عالم فرزانه و منادی وحدت اسلامی مولوی حافظ محمدعلی شهنوازی، امام جمعه مسجد جامع توحیدی اهل سنت خاش را دریافت نمودم. 
 
وی در این پیام افزود: این فقید بزرگوار سالیان متمادی از پیشگامان تبیین وحدت در سایه معالم گرانقدر دین اسلام بوده و همواره تریبون‌های او محلی برای اتحاد و انسجام اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و رسوایی ایادی خونخوار آنان در منطقه بوده است.
 
در این پیام عنوان شد: ️مرحوم مولوی حافظ محمدعلی شهنوازی با فکر و حرکت و جهاد و تلاش‌های وحدت‌آفرین خود، نمونه و اُسوه‌ای برای نزدیکی دل‌ها، وحدت بخشیدن به صفوف اسلام، همدلی و دوری از نزاع‌ها و اختلافات، و تمرکز نگاه‌ها و اندیشه‌ها بر دشمن مشترک آحاد امت عظیم اسلامی ارائه کردند.
 
شفائی در این پیام افزود: این فقید راحل در اواخر زندگی خود با صبر بر ابتلاء الهی و بیماری طاقت‌فرسا، نمونه و تصویر بسیار والائی از انسان مؤمنِ صابرِ شاکرِ واثق به خدای بزرگ و توانا و متوکل بر او به ظهور رساند.
 
وی در پایان گفت: به همین مناسبت، تسلیت و تعزیت خود را به خانواده‌ی مکرم و دوستان و شاگردان و دوستداران ایشان، خصوصاً علمای شیعه و اهل سنت انقلابی استان تقدیم می‌کنم و از خداوند منّان مسألت می‌کنم تا رحمت واسعه‌ی خود را بر این فقید عزیز نازل فرماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار