روز اول آزمون اجرای تلویزیونی با اجرای وحید مهابادی، فرشید فهیم و آرسام سلطانی توسط کانون مجریان رسانه‌های دیداری در مجمع رصتا برگزار شد.

یکی از اتفاقات جالبی که در نخستین روز برگزاری سومین نمایشگاه «رصتا» اتفاق افتاد آغاز آزمون اجرا برای مخاطبان بود. کانون مجریان رسانه‌های دیداری برای مخاطبان و حاضران این رویداد آزمون استعدادیابی اجرای تلویزیونی برگزار کردند که با استقبال پرشوری رو به رو شد.

در این آزمون تعدادی از کلمات میان حاضرین پخش شد و یک تست هوش از داوطلبان گرفته شد. از میان افرادی که در تست هوش برگزیده شدند، یک تست بداهه‌گویی صورت گرفت و مجریان حاضر نکات و انتفادات خود را نسبت به اجرای بداهه‌گویی افراد بیان کردند و یک تصویربرداری کلی از تمامی حاضرین و شرکت‌کنندگان انجام شد.

قرار است آزمون گرفته شده از افراد در روز‌های آتی توسط کمیته داوران مورد قضاوت قرار خواهد گرفت. این آزمون توسط کانون مجریان رسانه‌های دیداری در روز‌های برپایی جشنواره برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار