فیلم سینمایی «استاد» به سرگروهی پردیس مگامال از ۱۱ مهرماه توسط پخش بهمن سبز در سینما‌های سراسر کشور اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی به سرگروهی پردیس مگامال از ۱۱ مهرماه توسط پخش بهمن سبز در سینما‌های سراسر کشور اکران می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فیلم، «استاد» نخستین نمایش خود را از ۱۱ مهرماه در سینما‌های سراسر کشور آغاز می‌کند.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی عماد حسینی است که آن را به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی جلوی دوربین برده است. سجاد بابایی برای ایفای نقش در این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از آن خود کند.

حسن معجونی در این فیلم با ایفای نقشی متفاوت، کاراکتری کمتر دیده شده از یک استاد هنری را به نمایش گذاشته است. در این فیلم علاوه بر حسن معجونی و سجاد بابایی، هدیه حسینی‌نژاد به ایفای نقش پرداخته است.

فیلمنامه «استاد» را پیام لاریان و عماد حسینی نوشته‌اند و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این پروژه را همراهی کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گلنوش برای مهاجرت و ادامه تحصیل به توصیه‌نامه استاد ادریس که معمار و نقاش مشهوری است نیاز دارد، اما ماجرا‌هایی برای او و استادش پیش می‌آید که شرایط را پیچیده می‌کند.

عوامل فیلم سینمایی «استاد» عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری: مجید یزدانی، مدیر صدابرداری: احسان خزایی، بازیگردان: پیام لاریان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا جباری اصل، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری، طراح چهره‌پردازی: تینا بخشی، مدیر تولید: حسین زرقام، مدیر هنری: مهدی دوایی، تدوین: هانیه جلوخانی، سرمایه‌گذاران پروژه: سینما فردا، موسسه فرهنگی فردایی دیگر و روبیکا، مدیر کمپین تبلیغاتی: وحید محرابیان، مدیر روابط عمومی: زهره محرابیان.

برچسب ها: فیلم سینمایی ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار