معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق در پاسخ به گله کشاورزان در خصوص قطعی‌های برق گفت: مدیریت بار سطح استان و کشور از خرداد ماه شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

قافله باشی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق استان در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید در پاسخ به گله یکی از کشاورزان برای قطعی‌های برق و عدم آبیاری باغات گفت: مدیریت بار سطح استان و کشور از خرداد ماه شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد که شامل مشترکان خانگی و کشاورزی هم می‌شود.

به گفته قافله باشی، بیش از ۹۰ درصد مشترکان خانگی قزوین در خصوص مدیریت مصرف برق همکاری کردند که در این موضوع و پاداش‌های قابل توجهی هم به مشترکان تعلق گرفت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق استان اضافه کرد: ۴۰۰ فقره پاداش یک میلیون تومانی، ۱۰ فقره پاداش ده میلیون تومانی، ۳ فقره پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی و یک دستگاه ماشین دنده اتوماتیک به خوش مصرفان استان تعلق گرفت.

وی از مشترکینی که بدون اطلاع برق آنها قطع شد عذرخواهی کرد و افزود: ناگزیر زمان‌هایی که نیروگاه از مدار خارج می‌شد زمان کافی برای اطلاع رسانی نداشتیم و اگر برخی موارد بی اطلاعی‌های قطعی برق رقم خورده عذرخواهی میکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار