هنرآموزان هنرستان صدیقه کبری(س) در کنار آموزش نظری و عملی خیاطی، نخستین پوشاک تولیدی را در نمایشگاه «فرمی نو» عرضه می‌کنند.

هنرآموزان هنرستان صدیقه کبری(س) با کسب خلاقیت آموزش عملی را در محیط کسب و کار تجربه کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ساوه گفت: دانش آموزان این هنرستان در تابستان امسال حدود ۱۰ درصد پوشاک مدارش دخترانه و پسرانه‌ی شهر ساوه را تامین کردند.

کریمی افزود: در این آموزشگاه برای نخستین بار هنرآموزان با کسب مهارت و دوخت لباس‌های فرم دانش آموزان مدارس، آموزش‌های عملی را به محیط کسب کار آوردند.

مدیر هنرستان صدیقه کبری نیز گفت: از اردیبهشت ماه سال گذشته با ابلاغ آیین نامه‌ی کسب مهارت برای ورود دانش آموزان به محیط‌های کسب و کار، ایده‌ی طراحی و دخت لباس‌های دانش آموزان با استفاده از تجهیزات هنرستان کلید خورد و طی سماه تا ابتدای تیر ماه، با استفاده از اساتید رشته‌ی طراحی و دخت لباس آموزش‌های مهارت‌های تولیدی به دانش آموزان آموزش داده شد.

میرزایی با اشاره به تقویت روحیه اعتماد به نفس و کار گروهی در بین هنرآموزان افزود: در طول سه ماه تابستان؛ با مشارکت ۴۰ نفر از دانش آموزان تونستیم ۳ هزار لباس فرم دانش آموزان در مقاطع مختلف را طراحی و آماده تحویل نماییم.

وی اضافه کرد: با ادامه‌ی تلاش‌ها و مهارت، مانتو شلوار لباس فرم ادارای بانوان نیز در این هنرستان طراحی و آماده عرضه می‌باشد.

در کنار تولیدات و طراحی‌های لباس مدارس این هنرستان، نمایشگاه عرضه هنر دست هنرجویان با عنوان "فرمی نو" در این هنرستان برپا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.