شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای شهادت یکی از فرماندهان گردان طوباس را تسلیت گفت.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای شهادت «سیف مثقال ابو دواس» یکی از فرماندهان گردان طوباس- کرانه باختری را تسلیت گفت که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خودروی او حین انجام وظیفه‌اش در شهر طوباس به شهادت رسید.

براساس گزارش النشره، در این بیانیه همچنین آمده است نیرو‌های مقاومت در راه جهاد و مقاومت تا زمان آزادسازی فلسطین و بازگشت ثابت‌قدم خواهند ماند.

دواس در پنجم ماه جاری میلادی در نتیجه هدف قرار گرفتن خودرویش در طوباس توسط رژیم صهیونیستی زخمی شده بود.

استان طوباس همزمان با تجاوزات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری از ۲۸ اوت در معرض یورش‌های متعدد قرار دارد که در نتیجه آن ۱۷ تن شهید شده‌اند.

از ۲۸ اوت تاکنون، ارتش رژیم صهیونیستی به طور مکرر به استان‌های مختلف کرانه باختری حمله و عقب‌نشینی کرده و طی آن اقدام به کشتار و بازداشت فلسطینی‌ها کرده است.

طبق آخرین آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت فلسطین بدون احتساب شهدای جدید، این حملات نظامی ۳۹ شهید از جمله هشت کودک و ۱۵۰ زخمی بر جای گذاشته است. همچنین بر اساس اظهارات مقامات محلی در کرانه باختری، خسارت قابل توجهی به زیرساخت‌ها و منازل وارد شده است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرده است که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون ۶۹۱ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و ۵۷۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار