شعبه کرانه باختری سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مرحله جدید ساخت بمب‌های دستساز در کرانه باختری را اعلام کرد.

سرایا القدس عصر امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای، با اشاره به ادامه عملیات علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اعلام کرد مرحله جدیدی از روند ساخت و تولید بمب را آغاز کرده است.

شاخه این گروه مبارز فلسطینی در کرانه باختری طی این بیانیه، جزئیات عملیات علیه نظامیان صهیونیست در روز‌های اخیر را اعلام کرد.

سرایا القدس تاکید کرد: پس از گذشت چند روز از رویارویی شدید با نظامیان اشغالگر در واکنش به تجاوز وحشیانه آنها به کرانه باختری، مهم‌ترین تحولات مرحله جدید رویارویی با اشغالگران موسوم به «رعب اردوگاه ها» در چارچوب عملیات طوفان الاقصی را به اطلاع می‌رسانیم:

نخست: گردان طوباس، توانست پنج عملیات انفجار بمب در میان نظامیان و ماشین‌آلات جنگی اشغالگران انجام دهد.

دوم: گردان طولکرم، شش عملیات انفجار بمب در میان نظامیان و ماشین آلات نظامی اشغالگران صهیونیست انجام دادند که در نتیجه شماری از آنها کشته و زخمی شدند. همچنین یک گروه پیاده نظام از نیرو‌های دشمن را به کمین انداختند که در نتیجه آن، یک نظامی صهیونیست بر اثر آتش تک تیرانداز مقاومت به هلاکت رسید.

سوم: رزمندگان گردان جنین، بیش از ۱۵ عملیات انفجار بمب در میان نظامیان اشغالگر و ماشین آلات جنگی آنها انجام دادند که منجر به هلاکت و زخمی شدن شماری از آنها شد و وضعیت برخی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است. رزمندگان این گردان، همچنین سه کمین دقیق علیه نظامیان اشغالگر با هدف مقابله با پیشروی آنها انجام دادند.

چهارم: به ملت فلسطین اعلام می‌کنیم که سرایا القدس در کرانه باختری وارد مرحله جدیدی از ساخت و تولید بمب‌های دست‌ساز شده است که دشمن در آینده، تاثیر آن را در میدان خواهد دید.

پنجم: از مهم‌ترین عوامل ثبات در نبرد «رعب اردوگاه ها» پس از ایمان به خدا، پی بردن ملت فلسطین به اهمیت سلاح و تشکیلات نظامی و نقش آنها در دفاع از سرزمین و مقدساتشان است که از سوی دشمن صهیونیستی مورد تعرض قرار گرفته است.

در این نبرد مقدس، تاکنون شماری از رزمندگان قهرمان سرایا القدس و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین به شهادت رسیده‌اند که در صدر آنها شهید فرمانده محمد جابر (ابوشجاع) قرار دارد.

سرایا القدس تأکید می‌کند که به همراه رزمندگان قهرمان سایر گروه‌های مبارز مقاومت فلسطین در نبردی یکپارچه و هماهنگ تا دست یابی به پیروزی واضح و آشکار حضور دارد.

 ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه حمله گسترده‌ای را به شمال کرانه باختری به ویژه شهر‌های جنین، طوباس و طولکرم آغاز کرده‌اند و هدف از این حملات را مقابله با مقاومت فلسطینی‌ها اعلام کرده‌اند.

این در حالی است که رزمندگان مقاومت فلسطین، در این مدت با به دام انداختن نظامیان اشغالگر، ضربات مهلکی را به آنها وارد کرده اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار