همزمان با فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس، تیم‌های عملیاتی و اجرایی منطقه ۱۴ بسیج شدند تا با تمهیدات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری در مدارس و محیط پیرامونی مراکز آموزشی شرایط را برای حضور پرنشاط، امن و ایمن بیش از ۷۰ هزار دانش آموز دارالمومنین تهران مهیا کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، طی تشکیل ستاد اجرایی استقبال از مهر که با حضور امیر شهرابی شهردار منطقه، رئیس پلیس فاتب شرق تهران، معاونین حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه، رئیس راهور، رؤسای تاکسیرانی، اتوبسرانی، ستاد مدیریت بحران منطقه و نهاد‌های خدمت رسان برگزار شد، ایمن سازی و روان‌سازی ترافیکی تا زیباسازی و بهسازی محور‌ها و محیط‌های منتهی به ۱۷۷ مدرسه منطقه همچنین اجرای طرح‌های آموزش محور ترافیکی ویژه دانش آموزان در دستور کار قرار گرفت.

امیر شهرابی شهردار منطقه۱۴ در این هم اندیشی با یاداوری اینکه کودکان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند و آینده سازان این مرزو بوم هستند و ایجاد محیطی امن و ایمن برای افزایش روحیه، نشاط و شادابی دانش آموزان دغدغه مدیریت شهری است، ازاتخاذ تمهیدات لازم از سوی حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه و در تعامل با نهاد‌های متولی خدمت رسان برای مهیا شدن بستر فعالیت آموزشی و فرهنگی دانش آموزان ویژه سال تحصیلی خبر داد.

شهرابی با تاکید بر ضرورت تمهیدات ترافیکی در آغازین روز‌های سال تحصیلی گفت: در این راستا ایمن سازی محور‌ها و معابر، ایستگاه‌های اتوبوس، تامین روشنایی این ایستگاه ها، اجرای عملیات خط کشی، نصب علائم ترافیکی و در کل روانسازی ترافیکی در ۲۹ نقطه و معبر پرتردد منطقه پیش بینی و با همیاری پلیس راهور برای شروع سال تحصیلی عملیاتی شده است.

مناسب سازی معابربا اجرای فعالیت‌های عمرانی، بازپیرایی فضای سبز، حذف موانع فیزیکی و نازیبایی‌های بصری، بهسازی و زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامون مدارس از دیگر اقدامات شهری است که در قالب طرح ضربتی آغاز سال تحصیلی در این کمیته مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه۱۴ با اشاره به اهمیت برنامه‌های آموزش محور، اظهار داشت:اجرای طرح‌های آموزشی، چون سفیران ترافیک و طرح توسعه حمل و نقل پاک در حوزه ترافیک است که با همکاری پلیس راهور و آموزش و پرورش در آستانه فصل بازگشایی مدارس اجرایی می‌شود.

شهرابی در پایان با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی استقبال از مهر در منطقه ۱۴ فعالیتش را آغاز کرده، خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت شهری، برای احصای مشکلات و کاهش مخاطرات محصلان و خانواده‌ها بویژه خانواده‌های کم برخوردار، اقلام مورد نیاز دانش آموزان در قالب «بسته‌های مهر» به محصلان کم برخوردار منطقه اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار