مهلت تفویض اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی و تسریع آن به پرونده‌های مطرح در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی برای مودیان استان تمدید شد.

وجیه اله ذکوری,مدیرکل امور مالیاتی استان همدان در رابطه با تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان گفت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌های زیاد مودیان به منظور تمدید مهلت پرداخت بدهی مالیاتی، بخشودگی جرایم مالیاتی در صورت پرداخت بدهی تا ۲۹ شهریورماه تمدید شد.

او گفت: بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در خصوص پرونده‌های مطرح در مراحل دادرسی مالیاتی که مودی تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری از اعتراض خود صرفنظر و نسبت به پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی اقدام کنند تا ۱۰۰ درصد مورد بخشودگی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه فرصت بخشودگی جرایم مالیاتی رو به پایان است، به همه مودیان گفت: از این فرصت استفاده کرده و تا ۲۹ شهریورماه بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند.

ذکوری گفت: مودیان می‌توانند با مراجعه به ادارات امور مالیاتی سراسر استان و پرداخت بدهی مالیاتی خود، از فرصت بخشودگی جرائم مالیاتی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ۳۰ میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی استفاده کنند.

۵۵ درصد از مودیان مالیاتی استان همدان معادل ۵۷ هزار نفر طی یک سال گذشته با پرکردن فرم ماده ۱۰۰ اظهارنامه مالیاتی از پرداخت مالیات معاف شدند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.