مقامات قضایی آمریکا اعلام کردند مردی که به اتهام تلاش برای ترور ترامپ دستگیر شده است، بیش از ۱۰۰ پرونده جنایی دارد.

پرونده‌های قضایی و شهادت همسایگان مردی که به اتهام سوء قصد به ترور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دستگیر شده است، نشان داد که بیش از ۱۰۰ پرونده جنایی علیه او وجود دارد و او سلاح‌های زیادی در اختیار داشت که با آنها همسایگان خود را به وحشت انداخته بود.

براساس گزارش آر تی، ان بی سی نیوز به نقل از قوه قضاییه آمریکا اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ پرونده جنایی علیه رایان وسلی راث وجود دارد که رسانه‌ها او را در پرونده تلاش جدید برای ترور نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت کارولینای شمالی بازداشت‌شده و در انتظار تحقیقات می‌خوانند. 

این سازمان در گزارشی در وب‌سایت خود گفت: اسناد دادگاه نشان می‌دهد که بیش از ۱۰۰ پرونده جنایی علیه رایان روت در کارولینای شمالی تشکیل شده است، بدون اینکه نتیجه دقیق هر پرونده جنایی مشخص شود.

پیشتر نیویورک تایمز نوشته بود که راث با اتهام رشوه دادن به مقامات، جعل پاسپورت و استفاده از هواپیمای نظامی آمریکا برای اعزام پرسنل نظامی افغان به اوکراین برای جنگ در کنار نیرو‌های اوکراینی مواجه است.

فاکس ۸ به نقل از همسایه سابق راث گفت که او اسلحه‌های گرم زیادی در خانه نگه داشته و باعث ترس همسایه‌ها شده است. او که می‌خواست نامش فاش نشود، گفت: من از نزدیک دیدم که او چقدر اسلحه دارد، قطعا در خانه اش اسلحه و چیز‌هایی از این قبیل زیاد بود و بسیاری از مردم از او می‌ترسیدند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار