فرمانده انتظامی گراش از دستگیری قاتل ۱۷ ساله و ۲ نوجوان ۱۷ و ۱۸ ساله حاضر در درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش بیان کرد: در پی تماس کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان مبنی بر انتقال پیکر نیمه جان یک نفر به بخش اورژانس، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند فردی حدودا ۱۸ ساله از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته که به علت شدت جراحت فوت کرده است و ۲ نفر که او را به بیمارستان انتقال داده بودند، از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی افزود: ساعتی پس از این ماجرا نوجوانی ۱۷ ساله با مراجعه به کلانتری اظهار کرد به اتفاق مقتول و ۳ نفر از دوستانم در یک مکان دور هم جمع شده بودیم و مقتول با یکی از افراد درگیر که منجر به مجروحیت شدید او شد و آنان او را به بیمارستان منتقل و متواری شدند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: با شناسایی قاتل و افراد حاضر در محل درگیری بلافاصله چند تیم از ماموران به مخفیگاه آنان اعزام و موفق شدند قاتل و یک نفر دیگر را دستگیر کنند و به مقر انتظامی انتقال دهند که در بازجویی یک نفر از آن‌ها به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گراش با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد، اضافه کرد: تلاش برای دستگیری نفر پنجم حاضر در محل درگیری ادامه دارد.

برچسب ها: قتل ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار