رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۲ برادر خبر داد که با شلیک گلوله، پسر دایی خود را به قتل رسانده بودند.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: در پی دریافت گزارشی در تیر ماه امسال مبنی بر واژگونی خودرو منجر به فوت مشکوک یک نفر در اطراف شیراز (محور شیراز - کوهمره)، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که یک دستگاه خودرو نیسان به رانندگی شخصی که در این مسیر در حال حرکت بوده است، بنا به عللی واژگون و پس از برخورد با تیر برق کنار جاده، راننده ۴۵ ساله خودرو در دم فوت کرده است.

سرهنگ حبیبی اضافه کرد: در بازدید‌های تخصصی مأموران پلیس از محل وقوع حادثه و همچنین جسد متوفی و اخذ نظریه کارشناسی از سایر نهاد‌های مربوطه، آثار برخورد ۲ تیر اسلحه جنگی به ناحیه سر و گردن او تأیید شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه با شواهد موجود فرضیه قتل قوت گرفت، افزود: در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۲ پسر عمه ۴۴ و ۳۵ ساله مقتول با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و یک قبضه اسلحه گرم مورد استفاده در قتل نیز کشف شد.

او با بیان اینکه این ۲ متهم در تحقیقات پلیسی به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی و قبلی با مقتول عنوان کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۲ قاتل تحویل مرجع قضائی شدند.

برچسب ها: قتل ، قاتل ، مقتول ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.