دهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که به میزبانی ماکائو آغاز شده بود با درخشش مازندرانی‌ها به پایان رسید.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: دهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که از روز پنج شنبه گذشته به میزبانی ماکائو آغاز شده بود با درخشش مازندرانی‌ها به پایان رسید و تیم ملی کشورمان با کسب ۷ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز و مجموع ۱۵ مدال در مکان دوم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات که ۲۳ کشور و ۲۴۷ ورزشکار حضور داشتند؛ چین با ۱۸ طلا، یک نقره و ۳ برنز اول شد و مالزی با ۳ طلا ۴ نقره و ۳ برنز پس از کشورمان در رده سوم ایستاد.
اما نمایندگان مازندرانی که با ۵ ووشو کار ساندا تیم ملی ایران را همراهی میکردند؛ موفق به کسب ۲ طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

محمد نصیری در ۹۰+ کیلوگرم و یاسمن باقرزاده در ۷۰ -کیلوگرم به مدال طلا، صدیقه دریایی ۶۰- به مدال نقره و سوگند سینکائی ۵۲- به مدال برنز دست یافتند.

سهیل موسوی قهرمان با اخلاق و تکنیکی نیز با توجه به عملکرد عالی خود از دور رقابت‌ها کنار رفت حاصل این تلاش و عملکرد سزاوارانه این ورزشکار مازنی در رقابت‌ها و سکو‌های بین المللی همواره تاثیرگذار و غیر قابل انکار میباشد.

کیوان شیرآقایی سرمربی توانمند و خوش فکر مازنی تیم ملی ووشو ایران توانست با هدایت تیم ساندا ایران بعد از چین عنوان نائب قهرمانی آسیا نصیب خود کند.
کسب این افتخار بزرگ را به مردم مازندران علی الخصوص خانواده ووشو استان تبریک عرض می‌نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار