شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام سختی پرداخت آورده ها برای نهضت ملی مسکن را روایت کرد.

افرادی که برای نهضت ملی مسکن و یا مسکن مهر ثبت نام کرده اند جزء اقشار ضعیف تا معمولی جامعه هستند و اغلب آنها در مستاجری به سر می‌برند.

متقاضیان برای نهضت ملی مسکن در دوره‌های مختلف باید مبالغی را به عنوان آورده واریز می‌کردند و بخشی از این هزینه‌ها نیز با ارائه تسهیلات قرار است تامین شود. اما موضوعی که متقاضیان را با مشکل مواجه کرده است پرداخت آورده‌ها است که در فاصله‌های معین مبلغ تعیین شده را باید واریز کنند.

از آنجایی که اغلب متقاضیان درآمد کمی دارند پرداخت این مبالغ برای آنها با سختی همراه است. یکی از متقاضیان مسکن ملی شهر تبریز نیز با ارسال پیام از پرداخت‌های پیاپی آورده‌ها خبر داد و درخواست رسیدگی کرد تا با ارائه راه حلی به متقاضیان کمک رسانی شود زیرا در صورت پرداخت نشدن آورده به صورت خودکار درخواست آنها حذف می شود.

متن پیام شهروند خبرنگار
با عرض سلام و درود؛ بنده یکی از متقاضیان نهضت ملی مسکن هستم که واحد اختصاص یافته به بنده در پروژه ۲۰۸ واحدی آخر خیابان طالقانی تبریز قرار دارد. بنده مبالغ درخواستی از سوی شرکت سازنده را تا به امروز بدون تاخیر پرداخت کرده ام، ولی طی یک جلسه و تصمیمات واهی که بدون حضور حداکثری متقاضیان این پروژه صورت گرفت، صورت جلسه‌ای را تنظیم کرده اند که طبق آن بنده تا ۲۶ شهریور امسال فرصت دارم تصمیم بگیرم که مبلغی نزدیک به ۴۲ میلیون تومان به مدت ۱۹ ماه به حساب مسکن ملی واریز کنم یا اگر نکنم بصورت خودکار حذف شوم. به والله من اگر چنین قدرت مالی داشتم اصلا توی این طرح ثبت نام نمی‌کردم، الان که ۳۵۰ میلیون تومان توی چهار پنج سال گرفتن و هرچی پس‌انداز داشتیم تقدیم نهضت ملی مسکن کردیم، که اگر طلا یا هر چیزی میخریدیم الان ارزش مالی خیلی بیشتری داشت و می‌شد به زخمی از زندگی زد و الان با ۳۵۰ تومن هیچ کاری نمیشه انجام داد. لطفاً این مشکل را پیگیری کنید و به داد ما قشر ضعیف جامعه برسید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار