دستمالچیان گفت: تمامی مشاوران املاک غیر مجاز که مجوز فعالیت کسب نکرده‌اند، ۱۵ روز فرصت دارند که از طریق درگاه ملی مجوز‌ها اقدام به دریافت مجوز کنند.

یاسر دستمالچیان رئیس کارگروه تنظیم بازار وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه تمامی بنگاه های مشاوران املاک که مجوز صنفی نداشته باشند تنها ۱۵ روز فرصت دارند که از طریق درگاه ملی مجوزها و یا از طریق اتاق اصناف اقدام به اخذ مجوز کنند گفت: تعداد مشاوران املاک بدون مجوز که به صورت غیر مجار فعالیت می‌کنند طی یک سال گذشته با وجود آمارهای که اتحادیه مشاوران املاک ارائه کرده اند افزایش یافته و به ۲ هزار و ۵۰۰ واحد رسیده است.

وی ادامه داد: فعالیت برخی از مشاوران املاک در تهران باعث شده که مشکلاتی برای مستاجران و یا خریداران مسکن رخ دهد به طوری که برخی از مشاوران املاک  غیر مجاز ۳ بار کلاهبرداری کرده اند.

دستمالچیان بیان کرد: برخی از مشاوران املاک باید هرچه سریعتر اقدام به اخذ مجوز کنند که در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.

 او بیان کرد: تمامی مشاوران املاک غیر مجاز تنها ۱۵ روز فرصت دارند که هرچه سریعتر مجوز و اطلاعات خود را در سامانه درگاه ملی مجوزها بارگذاری کرده و از طریق این مسیر مجوز فعالیت خود را کسب کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: فعالیت ، پروانه کسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار