سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز کلن ایران در ۲۳ شهریور ماه برقرار است و امروز هم ایران ایر تمامی پرواز‌های اروپایی خود را انجام داده است

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال پیگیری اعلام لغو پرواز کلن هستیم گفت: تمامی پرواز‌های اروپایی ایران ایر از جمله فرانسه، آلمان و لندن برقرار است.

وی ادامه داد: ساعاتی پیش تعدادی از سایت‌های معاندین و برخی از پایگاه‌های خبری اعلام کرده بودند که پرواز کلن فردا ۲۳ شهریور ایران ایر لغو شده است که باید اعلام کنم تمامی پرواز‌های اروپایی ایران ایر برقرار است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هیچ بیانیه و یا دستورالعملی از کشور‌های فرانسه، انگلستان و آلمان دریافت نکرده و تمامی پرواز‌های اروپایی ایران تا اطلاع ثانوی برقرار است.

او گفت: اگر درصدی اتفاقی بیفتد وب سایت هما اخبار را اعلام می‌کند و در حال حاضر هم در فضای بین المللی و دیپلماتیک گفت ‌و گو انجام داده‌ایم و تاکنون موضوع خاص مطرح نشده است.

 همچنین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد: پرواز کلن شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ برقرار است.

شرکت‌های هواپیمایی، مجوز‌های پروازی خود را بصورت شش ماهه دریافت نموده و این برنامه‌ها را بصورت برنامه‌های پروازی یک هفته‌ای بروز رسانی می‌نمایند که در آخرین برنامه پروازی ارائه شده از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز کلن مورخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ اعلام نشده است که به همین علت این پرواز در سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) باطل اعلام شده است.

در حال حاضر با اعلام برقرار بودن این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بروزرسانی شده و پرواز بصورت برقرار (به موقع) نمایش داده شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.