معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی از طریق بازار سرمایه یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در دستور کار دولت قرار گرفته است.

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های ما نظارت بر اجرای تصمیمات بخش مسکن است گفت: تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پیگیری برای تامین مالی پروژه‌های این حوزه یکی از مهم ترین برنامه هایی است که در این حوزه در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن نیاز به تغییر نگرش و تغییر سیاست وجود دارد، اظهار کرد:  یکی از مهمترین چالش‌ها در طرح نهضت ملی مسکن بحث تامین مالی و تسهیلات بانکی است که باید این موضوع را در شورای عالی مسکن پیگیری کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته درخصوص تامین مالی پروژه‌های مسکن از طریق بازار سرمایه اقدامات مثبتی صورت گرفته است، تصریح کرد: جذب سرمایه‌های خرد یکی از ظرفیت‌های مفید تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن است.

مالکی اظهار کرد:  پیگیری تامین مالی نقش بسیار موثری در بهبود و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن دارد که باید این موضوع در دستور کار تمامی بخش ها قرار گیرد.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار